Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Jak mám reklamovat?
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu Materestaurants s.r.o., Klimentská 26, 110 00 Praha 1 společně s ním vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.
POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?
U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků.
V případě, že si přejete odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zakoupení bez udání důvodu, musí být zboží nepoškozené, neopotřebené, nenošené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Jak mám postupovat při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu?
Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu. Využít můžte i Formulář pro odstoupení od smlouvy, který připojíte k zásilce.
Zboží bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu Mateorestaurants s.r.o., Klimentská 26, 110 00 Praha 1.
Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.